Spørgsmål til reklamation

Finder du ikke svaret på netop dit spørgsmål, er du naturligvis altid velkommen til at
kontakte os på tlf. 38116070 eller via email: kundeservice@inkpro.dk

Kundeservice

Ofte stillede spørgsmål til reklamation

Hvordan reklamerer jeg over en vare?

Ved reklamation bedes du gennemgå og udfylde denne formular. Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Læs mere om din reklamationsret her.

Jeg har modtaget en forkert vare?

Du bedes gennemgå og udfylde denne formular så hjælper vi dig.

Hvad er jeres fortrydelsesret?

Hvis du ønsker at returnere en eller flere varer fra din ordre på Inkpro.dk har du 60 dages fortrydelsesret og yderligere 60 dages ret til at returnere mod at få et tilgodebevis. Når du har modtaget din vare, har du 60 dage til at sende en skriftlig mail til kundeservice@inkpro.dk, hvori du oplyser, at du ønsker at fortryde dit køb og vil benytte dig af din fortrydelsesret. Herefter har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Læs mere om fortrydelsesret og returnering her.