Spørgsmål til afhentning

Finder du ikke svaret på netop dit spørgsmål, er du naturligvis altid velkommen til at
kontakte os på tlf. 38116070 eller via email: kundeservice@inkpro.dk

Kundeservice

Ofte stillede spørgsmål til afhentning af varer

Kan jeg afhente varer hos jer?

Nogle varer kan du vælge at afhente på vores lager på Hobrovej i Rødovre, men kun hvis du har forudbestilt og forudbetalt på hjemmesiden. Det er ikke muligt at bestille eller betale på lageret.

Hvis du lægger en ordre på hjemmesiden, som du har valgt at afhente, vil du modtage en e-mail og SMS, lige så snart ordren er klar til afhentning. Det kan tage 2-3 timer, fra du har lagt ordren, til pakken er klar. Du kan først afhente pakken, når du har modtaget e-mailen fra os om, at pakken er klar til afhentning.

Din pakke afhentes i vores egen pakkeboks, der er stillet op på vores adresse.

Hvordan afhenter jeg varer hos jer?

Du kan vælge at hente din ordre hos os i Rødovre.

I checkout vælger du ”Afhent på lager”. Når din ordre er pakket, placerer vi den i vores egen pakkeboks, der står ved vores lager. Du får besked på SMS og mail når din pakke er klar til afhentning.

Derefter skal du blot medbringe den 6-cifrede kode, du får, og hente din pakke i pakkeboksen på vores adresse:  Hobrovej 55, 2610 Rødovre for at afhente.

Når du ankommer til adressen:
1. Lige foran indkørsel står pakkeboksen. Den er på højre side af bygningen
2. På pakkeboksens display vælger du ”Hent pakke”
3. Derefter indtaster du din afhentningskode på 6 tal.
4. Display viser hvilket rum din pakke ligger i og lågen åbner sig.

Vores pakkeboks er tilgængelig alle ugens dage, 24 timer i døgnet. Du skal blot bestille og afvente på at vi håndterer din ordre og du får besked om at den kan aftentes.

Hvor bor I?

Vores adresse er: Inkpro.dk, Hobrovej 55, 2610 Rødovre. På adressen finder du firmanavnet NORDICO SUPPLY, som Inkpro.dk er en del af.