Din ordre – status side

Vil du spore din ordre, downloade en faktura eller ændre dine oplysninger? Indtast din e-mail nedenfor, så sender vi dig et link til din personlige statusside. 

Afhængigt af, hvor langt din ordre er i processen, kan du: 

  • Spore din ordre og se, hvor din pakke er 

  • Hente din faktura, kreditnota eller ordrebekræftelse 

  • Genbestille tidligere køb med et enkelt klik 

  • Ændre leverings- eller faktureringsadresse (inden for en begrænset tidsramme) 

  • Annullere din ordre, hvis den ikke er afsendt endnu 

Få link nu

Indtast din email og få tilsendt et link til din ordre status side.




Tip: Hvis du ikke kan finde mailen, så tjek din spam-mappe eller prøv igen med den e-mail, du brugte ved bestilling.  

Hvornår kan du ændre leverings- og faktureringsadresse? 

Du kan ændre din adresse op til 1 time efter bestilling i følgende tidsrum: 

  • Hverdage kl. 7-15: Du har 1 time fra bestillingstidspunktet 

  • Efter kl. 17 på hverdage: Du kan ændre indtil kl. 8 næste morgen 

  • I weekenden: Du kan ændre indtil mandag kl. 8 

Når din ordre er afsendt, kan adressen desværre ikke længere ændres.