Spørgsmål til levering

Finder du ikke svaret på netop dit spørgsmål, er du naturligvis altid velkommen til at
kontakte os på tlf. 38116070 eller via email: kundeservice@inkpro.dk

Kundeservice

Ofte stillede spørgsmål til levering

Hvor hurtigt kan I levere?

Ordrer afgivet hverdage inden kl. 17.00 afsendes samme dag, hvis ikke andet er oplyst på hjemmesiden og på din ordrebekræftelse. Vælger du dao hjemmelevering, så leveres langt de fleste pakker allerede inden kl. 7 næste morgen. Så på en hverdag kan du købe inden kl. 17 og have pakken foran din dør før kl. 7 om morgenen. Vi tager dog forbehold for udsolgte varer.

Læs mere om vores leveringstider her.

Hvilke fragtfirmaer bruger I og hvor meget koster levering?

Alle ordrer bliver sendt med dao, GLS eller PostNord, og du kan forvente levering 1-2 hverdage efter bestilling, såfremt varen er på lager. dao leveres allerede den følgende nat, ved køb inden kl. 17 på hverdage.

Prisen på leveringen afhænger af, om du køber som privat eller erhverv samt, hvordan du ønsker at få leveret din bestilling.

Læs mere om vores priser på levering her.

Min pakke er/var beskadiget ved modtagelsen - hvad gør jeg?

Hvis du modtager en beskadiget pakke, kan du vælge at nægte pakken ved modtagelsen og derved få den sendt retur til os. Ellers kan du med fordel oprette en erstatningssag. 

Læs mere om hvordan man opretter en erstatningssag her.

Kan jeg ændre min leverings- og fakturaadresse?

Ja, det er muligt at ændre både leverings- og fakturaadresse efter du har afgivet din ordre, men kun i et bestemt tidsrum. Når vi har pakket din ordre, lavet label med adressen og sendt den afsted, så kan vi ikke nå at lave det om.

Du kan også følge din ordre og finde din kvittering. Vi har gjort det smart, med en personlig side til dig. Læs mere her.