Find alle produkter til din printer hér

1
Søg / Vælg mærke
Serie
2
Model
3

Spørgsmål til levering

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål vedr. levering. Finder du ikke svaret på netop dit spørgsmål, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os tlf. 38116070 eller via email: kundeservice@inkpro.dk

Med venlig hilsen
Kundeservice
Inkpro.dk


Spørgsmål: Hvor hurtigt kan i levere?

Svar: Ordrer afgivet inden kl. 17.00 afsendes samme dag, hvis ikke andet er oplyst på hjemmesiden og på din ordrebekræftelse. Vi tager dog forbehold for udsolgte varer.


Spørgsmål: Hvor meget koster levering?

Privat:

Fragtpriserne gælder til og med 20 kg, såfremt forsendelsen vejer over 20 kg, påregnes der 1 x fragt for hvert ekstra 20 kg

  • GLS hent selv: kr. 29,-
  • PostNord hent selv: kr. 34,-
  • PostNord med omdeling: kr. 45,-
  • Afhentning i vores butik i Rødovre: kr. 0,-

Erhverv:

Fragtpriserne gælder til og med 30 kg, såfremt forsendelsen vejer over 30 kg, påregnes der 1 x fragt for hvert ekstra 30 kg

  • PostNord Erhverv med omdeling: kr. 45,-
  • GLS Erhverv med omdeling: kr. 39,-
  • Afhentning på vores lager i Rødovre: kr. 0,-

 


SPØRGSMÅL: HVILKE FRAGTFIRMAER BRUGER I?

Svar: Alle ordrer bliver sendt med GLS eller PostNord, og du kan forvente levering 1-3 hverdage efter bestilling.


SPØRGSMÅL: MIN PAKKE ER/VAR BESKADIGET VED MODTAGELSEN - HVAD GØR JEG?

Svar: Modtager du en pakke, der har synlige tegn på skader under transport, opfordrer vi dig til, at du modtager pakken med forbehold eller alternativt åbner pakken, mens fragtfirmaets personale ser på. Hvis indholdet er beskadiget, kan der oprettes en erstatningssag med det pågældende fragtfirma (PostNord eller GLS), hvilket også kan være en fordel for dig i forhold til at bevise, at skaden er sket under transporten. Fragtfirmaet kan evt. være dig behjælpelig med at oprette erstatningssagen. Opretter du en erstatningssag må du meget gerne give os besked samtidig. Vælger du at modtage pakken med forbehold, bør du gøre indsigelse mod pakkens tilstand og få fragtmandens kvittering på, at du har modtaget pakken med forbehold.
Du kan også vælge at nægte modtagelse af en beskadiget pakke. Den vil så komme retur til os til kreditering.
Er skaden ikke synlig ved modtagelse, har du stadig mulighed for at oprette en erstatningssag. Dog opfordres du til at tage kontakt til fragtfirmaet hurtigst muligt.