Spørgsmål til Erhverv & Firmaaftale

Spørgsmål til Inkpro erhverv

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål til vores erhvervsafdeling. Finder du ikke svaret på netop dit spørgsmål, så kontakt os endelig.

Email: erhverv@inkpro.dk
Telefon: 88778384
(mandag-fredag fra kl. 09.00-15.00)


Spørgsmål: Hvordan får jeg en erhvervs- / firmaaftale hos Inkpro?

Svar: Du skal kontakte vores erhvervsafdeling på email: erhverv@inkpro.dk. Her bedes du/I oplyse hvilke printere I har og hvor meget I printer.


Spørgsmål: HVILKE FORDELE GIVER EN FIRMAAFTALE?

Svar: Du/I har mulighed for at få faktura- / EAN konto hos os. Her er der som udgangspunkt 8 dages betalingsfrist.

Derudover kan du/I få gennemgået Jeres printerbehov og forbrug af printerpatroner. Dette vil kunne minimere jeres printomkostninger betydeligt.

Du / I kan også ringe ind til vores erhvervsafdeling, og lægge en ordre via telefon eller få hjælp til ordreoprettelse. Telefonnummeret til vores erhvervsafdeling kan du se, når du er logget ind på din konto hos os.


Spørgsmål: Kan man få lavet en faktura- / EAN konto hos Inkpro?

Svar: Ja, hvis din virksomhed har en sund økonomi, så kan I godt få en fakturakonto. Udfyld formularen her Ansøg om brugerkonto", og du får svar hurtigst muligt.


Spørgsmål: Kan man handle via EAN-nummer?

Svar: Ja, hvis alle dine virksomhedsdata er korrekte, og I benytter en email, som tilhører Jeres virksomhed / kommune / institution eller lignende.


Spørgsmål: Kan vi få rabat, hvis vi foretager store indkøb af forbrugstoffer til vores printere?

Svar: Skriv til os på erhverv@inkpro.dk med din forespørgsel, og så hører du fra os hurtigst muligt.


Spørgsmål: Hvad er fortrydelsesreten på erhvervskøb?

Svar: Som udgangspunkt, så er der ingen fortrydelsesret på erhvervskøb. Men kontakt os gerne, og så vil vi vurdere din sag, og se på hvordan vi kan hjælpe dig/Jer.